AHS Hotel “It will grow on you…” – Photo Gallery

Marturisesc ca ma depaseste ce vrea sa faca Ryan Murphy sezonul acesta in AHS Hotel. Un amalgam de teme luate din diferite filme – dintr-un registru total diferit de cel la care ma asteptam eu. Am recunoscut printre referinte: Only Lovers Left Alive (Jim Jarmush), Se7en (David Fincher), Shining (Stanley Kubrick), dar sunt sigura ca mi-a mai scapat una alta.

Ce mi-a placut? Pe scurt:

  • Lady Gaga. Look-ul pe masura reputatiei ei. Dar nici ca “acting” nu mi s-a parut ca ar fi dintr-un alt film.
  • Secventa de orgie – “hands down” cea mai buna secventa a episodului, vorbind din punct de vedere vizual. Am inteles ca intreaga coregrafie a fost realizata de Ryan Murphy. Nu ma asteptam la altceva.
  • Wes Bentley – sper ca AHS sa-l scoata din conul de umbra in care a intrat dupa American Beauty.
  • Sarah Paulson. INTOTDEAUNA!
  • coloana sonora.

AHS promite o gramada de lucruri, dar per total ma declara destul de nedumerita. Zice o replica din pilot: “This Hotel will grown on you…”. Eu zic “I hope so…”

Leave a Reply

