2015 My Fav New TV Series #tvseries

In 2015 am vazut mai putine seriale decat in anii precedenti. Si asta nu-i deloc un lucru rau, mai ales ca ma lupt de ceva vreme sa le reduc din numar. Dar… ce-am vazut mi-a placut si placut ramane.

Seriale noi care mi-au atras atentia:

  1. Catastrophe *Channel 4, am scris despre el AICI
  2. Red Oaks  *Amazon Studios. L-am descoperit acum un an si ceva cand cei de la Amazon Studio au facut a doua sesiune de pilot ever. Mi s-a lipit de suflet. Pe scurt, Red Oaks e o povestea, de fapt povestea maturizarii unui tanar din New Jersey in anii ’80, care lucreaza ca instructor de tenis la un club de bogatani. Serialul (12 episoade de jumatate de ora) e un omagiu adus lui John Hughes (maestru al filmelor din anii ’80, in special al comediilor romantice cu Molly Ringwald). Nostalgic si plin de inocenta . Produs de Steven Soderbergh
  3. Code Black * CBS, am scris despre el AICI
  4. Bosch *Amazon Studios, mystery and crime, ecranizarea cartilor lui Michael Connelly, cu un Titus Welliver exceptional. Parca niciodata Los Angeles-ul n-a aratat mai periculos ca in acest serial.
  5. River * BBC, serial scris de Abi Morgan ( Sex Traffic, The Iron Lady, Shame) Drama britanica prin excelenta.
  6. Mr. Robot *USA Network, Fight Club meets Annonymous Hackers,  nu ma asteptam sa-mi placa, dar m-a prins. Apoi a devenit mai bun, mai ales ca se straduieste sa iasa din tiparele deja suprauzitate de cei de la USA Network cu eroi mereu la limita. Elliot Alderson, personajul principal, e in afara oricarei limite.  Sunt curioasa daca sezonul 2 va reusi sa mentina trendul de popularitate.
  7. Last Man on Earth *FOX  Mi-a placut mult premiza, mi se pare fresh abordarea de comedie post-apocaliptica.  Stiu ca serialul e la al doilea sezon deja, dar cum l-am descoperit abia anul asta, merge ca nou.
  8. Man in the High Castle *Amazon Studios Ecranizarea cartii lui Philip K. Dick cu acelasi nume. Fara sa fiu fan al productiilor fantasy sau SF, serialul e interesant prin ce propune ca istorie alternativa.
Leave a Reply

